Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
sobota, 20 kwietnia 2024 09:39
Z OSTATNIEJ CHWILI:
Reklama

Kongres PR: wizerunek służb specjalnych i relacje Kościoła z mediami

Program Kongresu Profesjonalistów Public Relations 2016
Kongres PR: wizerunek służb specjalnych i relacje Kościoła z mediami

O czym należy pamiętać pracując nad wizerunkiem służb specjalnych? Jak regulować złożone relacje Kościoła z mediami? Jak działają media korporacyjne i do czego mogą się przydać? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań padną podczas Kongresu Profesjonalistów Public Relations 2016, który odbędzie się 21-22 kwietnia w Rzeszowie. Z pewnością nie zabraknie także dyskusji wokół zmian, jakie dokonują się w polskiej przestrzeni medialnej. W tym roku ekspertom z dziedziny PR i marketingu poprzeczka została postawiona bardzo wysoko.

Już za trzy miesiące w Centrum Kongresowym Hotelu Rzeszów odbędzie się kolejna edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Tematem przewodnim są Media relations i promocja wydarzeń, jednak kontakty z mediami i eventy to tylko przykłady z wielu tematów, które zostaną poruszone podczas wydarzenia. Organizatorami Kongresu – jak co roku – są: Newsline i Ideo. Zapraszamy do zapoznania się z programem, dostępnym na stronie Kongresu pod adresem: www.kongresprofesjonalistow.pl

Wizerunek w mediach: inny punkt widzenia

Dbanie o relacje Kościoła z mediami, to twardy orzech do zgryzienia dla ekspertów zajmujących się tą problematyką. Temat jest niejednorodny i nie należy do najłatwiejszych w obsłudze, bowiem budzi silne i często skrajne emocje. Zagadnienie kreowania wizerunku Kościoła i jego relacji z mediami przedstawi ks. dr hab. Józef Kloch, były Rzecznik Konferencji Episkopatu Polski.

W trakcie Kongresu Profesjonalistów PR swój punkt widzenia na kreowanie wizerunku w mediach zaprezentuje również Maciej Karczyński, były Rzecznik Prasowy Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego oraz Komendy Stołecznej Policji. Służby specjalne, siły zbrojne, straż graniczna, straż pożarna, policja i żandarmeria. Cała „mundurówka” wchodzi w relacje z mediami. Jej przedstawiciele informują, komunikują i udzielają odpowiedzi niejednokrotnie na bardzo trudne pytania. Podczas Kongresu dowiemy się jak media przedstawiają służby i czy obywatele otrzymują ich prawdziwy obraz.

Natomiast Czesław Lang, reprezentujący Lang Team podczas swojej prelekcji opowie, jak w skuteczny sposób wypromować wydarzenie na przykładzie Tour de Pologne.

Z mediami w kryzysie

W trakcie Kongresu poruszony zostanie temat komunikacji kryzysowej, a zajmą się nim m.in. dr Krystian Dudek, Prezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations i właściciel Instytutu Publico oraz Bożena Walicka-Górczak z Firmy Pogrzebowej Walicki. Receptę na zarządzanie kryzysowe w eventach przedstawi natomiast Bohdan Pawłowicz, reprezentujący IAA Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy, partner GOOD NAME sp. z o.o.

Ważnym elementem Kongresu będą również media korporacyjne, które scharakteryzuje Konrad Ciesiołkiewicz, Dyrektor komunikacji korporacyjnej i CSR Orange Polska.

-Wielu prelegentów to wieloletni praktycy branży PR, którzy podczas Kongresu Profesjonalistów Public Relations podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem w kontaktach z mediami. Liczę na to, że oprócz dobrych przykładów, będzie czas również na dyskusję o błędach i metodach ich eliminacji.  – mówi dr Dariusz Tworzydło, Prezes Zarządu Exacto Sp. z o.o.

Głównym sponsorem Kongresu Profesjonalistów Public Relations jest PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Do grupy kluczowych partnerów Kongresu należą: Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Związek Firm Public Relations, Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Urząd Miasta Rzeszów, Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka oraz Alert Media Communications. Przy wydarzeniu współpracują także: Klaster IT, Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, Exacto Sp. z o.o., Publicon Public Relations, SARE e-mail marketing, Sprinet, Mestengo, TOP S.A. i Newslink.


Kongres Profesjonalistów Public Relations to ogólnopolskie wydarzenie łączące środowisko i ludzi zajmujących się problematyką komunikacji i PR. Organizowany jest przez firmy Newsline Sp. z o.o. oraz Ideo Sp. z o.o. Na program spotkania składają się wystąpienia plenarne, debaty i praktyczne warsztaty. Kongres stanowi forum dialogu, inspiracji i integracji wszystkich tych, którzy tworzą branżę: praktyków, naukowców i pasjonatów.

Powyższa treść jest to Artykuł Sponsorowany.


Podziel się
Oceń

słabe opady deszczu

Temperatura: 5°CMiasto: Głubczyce

Ciśnienie: 1008 hPa
Wiatr: 6 km/h

Reklama
News will be here
Ostatnie komentarze
Autor komentarza: MTreść komentarza: Występy takie jak ten ogląda się i słucha z czystą przyjemnością! Przy tak świetnej muzyce momentami trudno usiedziec spokojnie, bo nogi same rwa sie do tańca. Z kolei mądre teksty zmuszaja do przemyśleń i refleksji nad ludzkim losem. Wszystko podane w atrakcyjnej lekkiej formie, okraszone idealnie szczypta humoru, jest balsamem dla duszy. Bawi i wzrusza jednocześnie, sprawia ze w oku zakreci sie łezka to radości, to smutku, jak to w życiu... cieszy fakt, ze wciąż sa artysci promujacy ta niezbyt popularną w dzisiejszych czasach i w tym kregu kulturowym tematykę. Dobrych wydarzeń tego typu nigdy dość!Data dodania komentarza: 27.11.2018, 23:31Źródło komentarza: Ministerstwo Brzmienia - koncertAutor komentarza: FryderykTreść komentarza: ciekawa dyskusja i daje do myślenia przed wyborami. Niektórzy radni chyba się właśnie pożegnali z głosami. Data dodania komentarza: 07.06.2018, 15:34Źródło komentarza: XLV Sesja Rady Powiatu 25.05.2018Autor komentarza: Marian PospiszelTreść komentarza: Szanowny Panie NYC, pyta Pan co to jest 'PATAFIA', otóż spieszę z odpowiedzią. Patafia to taka czarodziejska kraina , zamieszkała przez samych Patafionów, którzy, od bardzo wczesnego poranka do bardzo późnego wieczoru nie robią nic innego jak tylko szukają przysłowiowej słomki do D...y. p.s. Korzystając z okazji pozdrawiam jednego z nich.Data dodania komentarza: 05.06.2018, 09:31Źródło komentarza: Pomnik JPIIAutor komentarza: NYCTreść komentarza: PROBOSZ PATAFII?? CO TO JEST PATAFIA?Data dodania komentarza: 27.05.2018, 13:07Źródło komentarza: Pomnik JPIIAutor komentarza: AntoniTreść komentarza: Gratulacje dla inicjatora odbudowy ratusza, dla wszystkich którzy Go popierali, oraz dla wykonawców! Data dodania komentarza: 27.04.2018, 10:55Źródło komentarza: Historia Odbudowy Głubczyckiego RatuszaAutor komentarza: marian_pospiszelTreść komentarza: Panie „Szymonie” smutne to jest to że wypisuje Pan takie bzdury. Smutne jest również to że faktycznie ktoś potraktował tę kampanie głosowania jako kampanię wyborczą i grał nie fer. Mówię tak bo plakaty reklamujące projekt budowy tężni solankowej w naszym mieście były nagminnie zrywane, i to jest nie w porządku. Jeżeli uważa Pan ze uświadamianie ludzi co do lodowiska że nie będzie to lodowisko takie jakie jest Krnowie, tylko forma ślizgawki, której możliwość otwarcia jest w dużej mierze uzależniona od temperatury jaka panuje na dworze jest krytykowaniem konkurencyjnego projektu to niech tak będzie. Sporo ludzi właśnie myślało że będzie to lodowisko z prawdziwego zdarzenia uważałem zatem aby te właśnie „głupoty” zdementować. Nie przyrównywał bym również tego głosowania do politycznych wzorców głosowania. Nigdy w życiu nie startowałem w żadnych politycznych wyborach i takiego zamiaru nadal nie mam. Ale widzę że Pan, Panie „Szymonie” coś na ten temat wie. Zapewniam Pana że mój projekt powstał bez żadnego politycznego podtekstu. Powstał całkowicie bezinteresownie, aby służył ogółowi społeczeństwa. Pisze Pan, Panie „Szymonie”, że w Pańskich oczach straciłem całkowicie, co prawda nie pisze Pan dokładnie co, ale powiem Panu jedno, straciłem w Pańskich oczach – to jest tylko jedna para oczu, ale zyskałem w 1006 par oczu, bo tyle osób poparło właśnie mój projekt. Wobec tego postanowiłem ze ni będę ubolewać nad tą jedną parą Pańskich oczu. Czuję się jednak urażony tym że nazwał mnie Pan osobą „antysportowa” Panie „Szymonie” muszę panu powiedzieć że co prawda w młodości, ale Pan również z czasem osiągnie mój wiek, zapalczywie grywałem sportowo w warcaby i karty, próbowałem również bierek, ale mi to raczej nie szło. Wyobraź Pan sobie, że jeździłem również i to całkiem nieźle na łyżwach (takich przykręcanych do butów) Pan chyba nie wie o czym mówię, no ale cóż – różnica pokoleń. Na tych przykręcanych do butów łyżwach wraz z kolegami grywaliśmy w hokeja na naszym łabędzim stawie w parku. Jednak przed meczem sami musieliśmy ze stawu usunąć śnieg. Mówi Pan że z Głubczyc robi się zagłębie emerytów i rencistów ( tu przypominam że Pan też kiedyś będzie emerytem, a młodość zapewniam Pana przeleci bardzo szybko), proszę zwrócić uwagę że tak się dzieje na całym świecie nie tylko w Głubczycach, małe miasteczka tak właśnie wyglądają. Twierdzi Pan że w Głubczycach nic nie ma dla młodzieży i dzieci, tutaj to chyba się Pan Panie „Szymonie” trochę zagalopował, pozwolę sobie wymienić kilka obiektów. 1. Basen miejski – jeden z piękniejszych na Opolszczyźnie i nie tylko 2. Boiska ORLIK 3. Trzy siłownie 4. Nie wiem jak to się nazywa z angielskiego, ale przyjęło to u nas nazwę „Małpiego Gaju”ul. Pocztowa. 5. Kryta pływalnia dla dzieci 6. Kilkanaście placów zabaw dla dzieci 7. Ścieżki rowerowe 8. Pięknie wyasfaltowane alejki parkowe, przygotowane do jazdy na rolkach czy deskorolkach 9. Piękna aleja spacerowa w lipach 10. korty tenisowe 11. stadion miejski 12. Boiska przyszkolne 13. Skejt Park 14. Stoły do gry w tenisa stołowego 15. Hala sportowa ul. Olimpijska 16. Hale sportowe w szkołach 17. Sekcje sportowe 18. MOK i kółka zainteresowań 19. ….......................................... Myślę ze po dłuższym przemyśleniu znalazło by się jeszcze parę atrakcji dla młodzieży w naszym mieście. Ale i z tego co jest, nasza młodzież nie za bardzo korzysta, a jest i taka część młodzieży która wzięła sobie za punkt honoru że wszystko co się robi w naszym mieście należy zdewastować. Czego przykłady staram się co jakiś czas pokazać w TV Pogranicze. Tak też się składa, że w tych miastach o których Pan, Panie „Szymonie „ pisze nie ma wszystkich atrakcji jakie są w Głubczycach a w Głubczycach nie ma tego wszystkiego co jest w tamtych miastach. I jest to całkiem normalne. Pisze Pan że młodej rodzinie z dziećmi, do szczęścia potrzebna jest praca i rozrywki. Wnioskuję z pańskiej wypowiedzi że pracę Pan i małżonka macie i chyba jesteście z niej zadowoleni. Do pełni szczęścia potrzebna wam tylko ślizgawka, bo inaczej to opuścicie Głubczyce. No cóż wybór należy do Państwa. A jeżeli chodzi o mojego „kolegę” Ryszarda Kańtocha, komendanta ZHP Głubczyce, to właśnie on wie najlepiej ile razy przez te lata kiedy wozi dzieci na lodowisko do Raciborza musiał odwołać wyjazd z powodu tego że jest za ciepło na dworze i na „lodowisku” stoi woda. Myślę również ze i Panu Ryśkowi jest to całkiem obojętne czy Pan go będzie szanował czy też nie . Tym bardziej że ani Pan Rysiek ani też ja nie wiemy kto kryje się pod ksywką „Szymon”. Ja jak mam coś do powiedzenia to mówię to prosto w oczy lub się podpisuję pod swoją wypowiedzią pełnym imieniem i nazwiskiem. Panu niestety tej odwagi zabrakło. Myślę że mój dalszy wywód i tak nic nie zmieni w Pańskim postępowaniu i w Pańskim ego. Życzył mi Pan miłego spędzenia urlopu przy tężni za co dziękuję. Ja życzę Panu miłego ślizgania się na ślizgawce czy to w Raciborzu, czy w Pszowie, czy w Głuchołazach, oraz w Głubczycach, a dlaczego w Głubczycach to zachęcam do obejrzenia już niebawem programu w TV Pogranicze, pt: „Z wizytą u Burmistrza” Pozdrawiam Marian Pospiszel.Data dodania komentarza: 26.04.2018, 09:25Źródło komentarza: Tęznia Solankowa w Głubczycach - GŁOSUJ!!!!
Reklama
News will be here
Reklama