Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
czwartek, 18 kwietnia 2024 21:35
Z OSTATNIEJ CHWILI:
Reklama

Media po Twojej stronie - Podsumowanie Kongresu Profesjonalistów Public Relations

Ponad 300 osób wzięło udział w tegorocznej, dwudniowej edycji Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Hotel Rzeszów w dniach 21-22 kwietnia po raz kolejny zgromadził najważniejszych przedstawicieli branży PR, którzy uczestniczyli w merytorycznych rozmowach, debacie oraz warsztatach praktycznych. Organizatorami Kongresu Profesjonalistów Public Relations są Newsline sp. z o.o. oraz Ideo sp. z o.o.
Media po Twojej stronie - Podsumowanie Kongresu Profesjonalistów Public Relations

Goście Kongresu wspólnie analizowali wyzwania, przed jakimi stoją praktycy public relations w obliczu media relations oraz promocji eventów, które były tematem przewodnim wydarzenia. Jak mówi dr Dariusz Tworzydło, prezes zarządu agencji Exacto, konferencja po raz kolejny zakończyła się sukcesem. – Kongres Profesjonalistów Public Relations to ważne wydarzenie w kalendarzu każdego praktyka biznesu i pasjonata PR. Cieszę się, że to spotkanie jest tak konstruktywne. Można z niego wynieść wiele praktycznej i merytorycznej wiedzy. Relacje z mediami i promocja wydarzeń to bardzo ważne aspekty w działalności każdego PR-owca. Właśnie dlatego zdecydowaliśmy się podjąć dyskusję na ten temat i edukować w tym zakresie - podkreśla dr Dariusz Tworzydło.

Niemal 30 godzin prelekcji

Tegoroczny Kongres tradycyjnie już otworzył Adam Łaszyn, prezes zarządu Alert Media Communications, który dokonał subiektywnego rankingu 10 najciekawszych wydarzeń PR minionego roku. Sebastian Bykowski, Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Generalny PRESS-SERVICE Monitoring Mediów w czasie swojej prelekcji tłumaczył, że jednym z najskuteczniejszych rozwiązań wykazywania efektywności wydarzeń jest monitoring mediów, który stanowi kopalnię praktycznej wiedzy. Wielkie zainteresowanie wzbudzili dr Krystian Dudek z Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz Bożena Walicka–Górczak z firmy pogrzebowej Walicki, którzy omówili komunikację z mediami interwencyjnymi w czasie kryzysu. Okazuje się, że nawet z najgorszego ataku medialnego można wybrnąć dzięki umiejętnym działaniom i właściwej prezentacji faktów.

Na koniec pierwszego dnia odbyła się debata z udziałem ekspertów. Okazją do niej była premiera wyjątkowej, pierwszej książki o XXV-leciu branży PR w Polsce. Pozycja pt. „Pierwsze ćwierćwiecze. 25 lat public relations w Polsce” składa się z 26 rozdziałów napisanych przez osoby tworzące historię polskiego PR-u. Publikację przygotowały Wydawnictwo Message House oraz Wydawnictwo Newsline.

Drugi dzień Kongresu upłynął pod znakiem promocji wydarzeń oraz warsztatów praktycznych. Michał Zalewski z Krakowskiego Biura Festiwalowego i Centrum Kongresowego ICE Kraków mówił o promocji marki ICE Kraków, która zaczęła się jeszcze przed jej budową. Co ciekawe, wykorzystywano do niej wizyty interesujących gości – np. Krzysztofa Pendereckiego. Logistyka, komunikacja, czynniki atmosferyczne czy oszczędności – to zdaniem Bohdana Pawłowicza z IAA Polska „pola minowe”, na których łatwo o kryzys. Dzięki tej prelekcji uczestnicy Kongresu dowiedzieli się, co robić, kiedy mina wybuchnie. Na koniec konferencji warsztaty praktyczne poprowadzili Grzegorz Choromański, radca prawny i członek Rady Dyrektorów stowarzyszenia SITE Polska, Anna Miotk, dyrektor ds. komunikacji PBI oraz Marcin Szczupak, kierownik działu raportów medialnych z PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.

Głównym sponsorem Kongresu Profesjonalistów Public Relations jest PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Do grupy kluczowych partnerów Kongresu należą: Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Związek Firm Public Relations, Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Urząd Miasta Rzeszów, Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka oraz Alert Media Communications. Partnerem Kongresu jest PKN ORLEN SA. Przy wydarzeniu współpracują także: Klaster IT, Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, Exacto Sp. z o.o., Publicon Public Relations, SARE e-mail marketing, Sprinet, Mestengo, TOP S.A., Newslink, Canzan, konferencja PRawdziwy PR,  Mobile Madness, SEPJA digital, Vegacom, Wyższa Szkoła Prawa i Administracji w Rzeszowie, Grupa Tipmedia, Meble.pl, IAA Polska, Instytut Publico, Filmowy.org, Hotel Falcon, SpaceryWirtualne.pl, PC Logger, Organique, Fundacja internetPR.pl, Hyperfox, Grupa W&W i Car-Rental.pl.

*****************
Kongres Profesjonalistów Public Relations to ogólnopolskie wydarzenie łączące środowisko i ludzi zajmujących się problematyką komunikacji i PR. Organizowany jest przez firmy Newsline Sp. z o.o. oraz Ideo Sp. z o.o. Na program spotkania składają się wystąpienia plenarne, debaty i praktyczne warsztaty. Kongres stanowi forum dialogu, inspiracji i integracji wszystkich tych, którzy tworzą branżę: praktyków, naukowców i pasjonatów. Pomysłodawcą Kongresów PR jest dr Dariusz Tworzydło, prezes zarządu Exacto sp. z o.o., który od 16 lat organizuje spotkania branży PR w Rzeszowie oraz Wrocławiu.

Patronat medialny nad tegorocznym Kongresem Profesjonalistów PR objęły: TVP3 Rzeszów, Grupa RMF, Polskie Radio Rzeszów, Gazeta Codzienna Nowiny, Nowiny24.pl, gospodarkaPodkarpacka.pl, CarpatiaBiznes.pl, MarketingDlaCiebie,pl, Portalmedialny.pl, kampaniespołeczne.pl, Law Business Quality, Klinika e-commerce, Internetpr.pl, OOH magazine, MarketingMiejsca.com.pl, Imperium Kobiet, eBiznesOnline, marketingmobilny.pl, Giełda Eventów, Klub Sponsora, Marketer+, Marketing i Rynek, biznesnetworking.pl, MojeKonferencje.pl, Marketing przy Kawie, MiejscaKonferencyjne.pl, SaleBiznesowe.pl, MojRzeszow.pl, SprawnyMarketing.pl, Pomia.pl, PIAP, SOCIALPRESS, MarketingLink, Bankier.pl, PRNews.pl, Mediarun.com, RESinet.pl, AdMonkey, 24PR.pl, Manager24, NewsrmTV, Biznesnafali.pl, odpowiedzialnybiznes.pl, naszbiznes24.pl, gielda-inwestora.pl, eventplatforma.pl, Epr.pl, Camido.pl, Fundacja Managerska CREATIVE, Agencja Managerska VIP for You, Kompendium CSR, Magazyn Akademicki Koncept, Przekarpacie.pl, publicrelations.pl, CenaBiznesu.pl, alterWeb.pl i BiznesiStyl.pl

Kongres wspierają także: Wydawnictwo Message House, Dom Wydawniczy REBIS, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Onepress (Grupa Helion), Wydawnictwo Difin, Wydawnictwo Naukowe PWN, Wydawnictwo Słowa i Myśli, Wydawnictwo MT Biznes i Wydawnictwo Novae Res.

 

Artykuł Sponsorowany



Podziel się
Oceń

bezchmurnie

Temperatura: 4°CMiasto: Głubczyce

Ciśnienie: 1015 hPa
Wiatr: 12 km/h

Reklama
News will be here
Ostatnie komentarze
Autor komentarza: MTreść komentarza: Występy takie jak ten ogląda się i słucha z czystą przyjemnością! Przy tak świetnej muzyce momentami trudno usiedziec spokojnie, bo nogi same rwa sie do tańca. Z kolei mądre teksty zmuszaja do przemyśleń i refleksji nad ludzkim losem. Wszystko podane w atrakcyjnej lekkiej formie, okraszone idealnie szczypta humoru, jest balsamem dla duszy. Bawi i wzrusza jednocześnie, sprawia ze w oku zakreci sie łezka to radości, to smutku, jak to w życiu... cieszy fakt, ze wciąż sa artysci promujacy ta niezbyt popularną w dzisiejszych czasach i w tym kregu kulturowym tematykę. Dobrych wydarzeń tego typu nigdy dość!Data dodania komentarza: 27.11.2018, 23:31Źródło komentarza: Ministerstwo Brzmienia - koncertAutor komentarza: FryderykTreść komentarza: ciekawa dyskusja i daje do myślenia przed wyborami. Niektórzy radni chyba się właśnie pożegnali z głosami. Data dodania komentarza: 07.06.2018, 15:34Źródło komentarza: XLV Sesja Rady Powiatu 25.05.2018Autor komentarza: Marian PospiszelTreść komentarza: Szanowny Panie NYC, pyta Pan co to jest 'PATAFIA', otóż spieszę z odpowiedzią. Patafia to taka czarodziejska kraina , zamieszkała przez samych Patafionów, którzy, od bardzo wczesnego poranka do bardzo późnego wieczoru nie robią nic innego jak tylko szukają przysłowiowej słomki do D...y. p.s. Korzystając z okazji pozdrawiam jednego z nich.Data dodania komentarza: 05.06.2018, 09:31Źródło komentarza: Pomnik JPIIAutor komentarza: NYCTreść komentarza: PROBOSZ PATAFII?? CO TO JEST PATAFIA?Data dodania komentarza: 27.05.2018, 13:07Źródło komentarza: Pomnik JPIIAutor komentarza: AntoniTreść komentarza: Gratulacje dla inicjatora odbudowy ratusza, dla wszystkich którzy Go popierali, oraz dla wykonawców! Data dodania komentarza: 27.04.2018, 10:55Źródło komentarza: Historia Odbudowy Głubczyckiego RatuszaAutor komentarza: marian_pospiszelTreść komentarza: Panie „Szymonie” smutne to jest to że wypisuje Pan takie bzdury. Smutne jest również to że faktycznie ktoś potraktował tę kampanie głosowania jako kampanię wyborczą i grał nie fer. Mówię tak bo plakaty reklamujące projekt budowy tężni solankowej w naszym mieście były nagminnie zrywane, i to jest nie w porządku. Jeżeli uważa Pan ze uświadamianie ludzi co do lodowiska że nie będzie to lodowisko takie jakie jest Krnowie, tylko forma ślizgawki, której możliwość otwarcia jest w dużej mierze uzależniona od temperatury jaka panuje na dworze jest krytykowaniem konkurencyjnego projektu to niech tak będzie. Sporo ludzi właśnie myślało że będzie to lodowisko z prawdziwego zdarzenia uważałem zatem aby te właśnie „głupoty” zdementować. Nie przyrównywał bym również tego głosowania do politycznych wzorców głosowania. Nigdy w życiu nie startowałem w żadnych politycznych wyborach i takiego zamiaru nadal nie mam. Ale widzę że Pan, Panie „Szymonie” coś na ten temat wie. Zapewniam Pana że mój projekt powstał bez żadnego politycznego podtekstu. Powstał całkowicie bezinteresownie, aby służył ogółowi społeczeństwa. Pisze Pan, Panie „Szymonie”, że w Pańskich oczach straciłem całkowicie, co prawda nie pisze Pan dokładnie co, ale powiem Panu jedno, straciłem w Pańskich oczach – to jest tylko jedna para oczu, ale zyskałem w 1006 par oczu, bo tyle osób poparło właśnie mój projekt. Wobec tego postanowiłem ze ni będę ubolewać nad tą jedną parą Pańskich oczu. Czuję się jednak urażony tym że nazwał mnie Pan osobą „antysportowa” Panie „Szymonie” muszę panu powiedzieć że co prawda w młodości, ale Pan również z czasem osiągnie mój wiek, zapalczywie grywałem sportowo w warcaby i karty, próbowałem również bierek, ale mi to raczej nie szło. Wyobraź Pan sobie, że jeździłem również i to całkiem nieźle na łyżwach (takich przykręcanych do butów) Pan chyba nie wie o czym mówię, no ale cóż – różnica pokoleń. Na tych przykręcanych do butów łyżwach wraz z kolegami grywaliśmy w hokeja na naszym łabędzim stawie w parku. Jednak przed meczem sami musieliśmy ze stawu usunąć śnieg. Mówi Pan że z Głubczyc robi się zagłębie emerytów i rencistów ( tu przypominam że Pan też kiedyś będzie emerytem, a młodość zapewniam Pana przeleci bardzo szybko), proszę zwrócić uwagę że tak się dzieje na całym świecie nie tylko w Głubczycach, małe miasteczka tak właśnie wyglądają. Twierdzi Pan że w Głubczycach nic nie ma dla młodzieży i dzieci, tutaj to chyba się Pan Panie „Szymonie” trochę zagalopował, pozwolę sobie wymienić kilka obiektów. 1. Basen miejski – jeden z piękniejszych na Opolszczyźnie i nie tylko 2. Boiska ORLIK 3. Trzy siłownie 4. Nie wiem jak to się nazywa z angielskiego, ale przyjęło to u nas nazwę „Małpiego Gaju”ul. Pocztowa. 5. Kryta pływalnia dla dzieci 6. Kilkanaście placów zabaw dla dzieci 7. Ścieżki rowerowe 8. Pięknie wyasfaltowane alejki parkowe, przygotowane do jazdy na rolkach czy deskorolkach 9. Piękna aleja spacerowa w lipach 10. korty tenisowe 11. stadion miejski 12. Boiska przyszkolne 13. Skejt Park 14. Stoły do gry w tenisa stołowego 15. Hala sportowa ul. Olimpijska 16. Hale sportowe w szkołach 17. Sekcje sportowe 18. MOK i kółka zainteresowań 19. ….......................................... Myślę ze po dłuższym przemyśleniu znalazło by się jeszcze parę atrakcji dla młodzieży w naszym mieście. Ale i z tego co jest, nasza młodzież nie za bardzo korzysta, a jest i taka część młodzieży która wzięła sobie za punkt honoru że wszystko co się robi w naszym mieście należy zdewastować. Czego przykłady staram się co jakiś czas pokazać w TV Pogranicze. Tak też się składa, że w tych miastach o których Pan, Panie „Szymonie „ pisze nie ma wszystkich atrakcji jakie są w Głubczycach a w Głubczycach nie ma tego wszystkiego co jest w tamtych miastach. I jest to całkiem normalne. Pisze Pan że młodej rodzinie z dziećmi, do szczęścia potrzebna jest praca i rozrywki. Wnioskuję z pańskiej wypowiedzi że pracę Pan i małżonka macie i chyba jesteście z niej zadowoleni. Do pełni szczęścia potrzebna wam tylko ślizgawka, bo inaczej to opuścicie Głubczyce. No cóż wybór należy do Państwa. A jeżeli chodzi o mojego „kolegę” Ryszarda Kańtocha, komendanta ZHP Głubczyce, to właśnie on wie najlepiej ile razy przez te lata kiedy wozi dzieci na lodowisko do Raciborza musiał odwołać wyjazd z powodu tego że jest za ciepło na dworze i na „lodowisku” stoi woda. Myślę również ze i Panu Ryśkowi jest to całkiem obojętne czy Pan go będzie szanował czy też nie . Tym bardziej że ani Pan Rysiek ani też ja nie wiemy kto kryje się pod ksywką „Szymon”. Ja jak mam coś do powiedzenia to mówię to prosto w oczy lub się podpisuję pod swoją wypowiedzią pełnym imieniem i nazwiskiem. Panu niestety tej odwagi zabrakło. Myślę że mój dalszy wywód i tak nic nie zmieni w Pańskim postępowaniu i w Pańskim ego. Życzył mi Pan miłego spędzenia urlopu przy tężni za co dziękuję. Ja życzę Panu miłego ślizgania się na ślizgawce czy to w Raciborzu, czy w Pszowie, czy w Głuchołazach, oraz w Głubczycach, a dlaczego w Głubczycach to zachęcam do obejrzenia już niebawem programu w TV Pogranicze, pt: „Z wizytą u Burmistrza” Pozdrawiam Marian Pospiszel.Data dodania komentarza: 26.04.2018, 09:25Źródło komentarza: Tęznia Solankowa w Głubczycach - GŁOSUJ!!!!
Reklama
Reklama